Tiffeny's Kooky Things


periodicult:

Irving Penn for American Vogue, May 1983.

I think I’m obsessed with this. I love it! 



princenelsonconfessions:

No, it would have been corny lmao

BLASPHEMY! WE DIDN’T NEED HIM IN IT WITH MJ. THE HEIGHT DIFFERENCE ALONE WOULD HAVE MADE ANY ZOOM IN CAUSE THE CAMERAS TO EXPLODE! 



I’ve always thought Claudette Colbert looked better with straight hair like she did in 1934’s Cleopatra. Her face was too round for curls, it seemed. 



distraction:

castielspastrymishap:

lovelikewoe:

promisesnevertobekept:

gabbygirlw17:

221cbakerstreet:

insomniac—thoughts:

Favorite Titanic scenes: “So, you wanna go to a real party?”

Plot Twist: It’s a Gatsby party. 

both ways he ends up dead in the water

and doesn’t get the girl

Or an oscar.

Somehow we always end up here

omg

Fuck. 


Via Hunty Werk


pansexualpotatoe:

postllimit:

bulbatsar:

THIS ISN’T NEWS

THIS ISN’T NEWS

THIS ISN’T NEWS

SHE WAS HAVING A C H I L D

If you think someone who is FUCKING GROWING A PERSON is fat then buddy you needa fuck right on off

She didn’t grow a person, she grew an accessory. NEXT….


Via hella




scoutblu:

starrypier:

MUG CAKE: 5TH ATTEMPT

DID IT JUMP OUT OF THE CUP

JUST GO TO THE DAMN BAKERY AND BUY A CAKE! Besides, I ate more cake than that when I was a child! That’s not cake, that’s a tease! 





alchrista:

A Too Cute brand denim jacket signed by Michael Jackson.

"Love Michael Jackson"

Ahh, the 90s.



When you have KFC, and Michael asks for some and you say NO

*sees you eating chicken*

*mike* I can have some? 

*you* nah, man, get your own. 

*mike* alright…. (sad face)

*mike leaving* I’mma smother you in yo’ sleep. 

(Source: dancingmachin3)


Via Michael


marlon4ever:

 fan grabbing Marlon and just wont let him go haha ! he is like wtf :o 

marlon u really thought she wanted just to shake ur hand…. :)

I’d probably do the same thing. Selfie! Hug a star till he turns blue. Sounds legit. 


Via MarlonJlove


workbitchs:

dreams DO come true… if you’re rich, beautiful, famous, talented etc

But she made out and swapped spit with the WRONG one. 


Via Shamone


wehadfacesthen:

Sunny Harnett, wearing an evening dress by Christian Dior, with Kirk Douglas in a 1954 photo by Richard Avedon for Vogue

via lapitiedangereuse

Good lord, I thought that was Paris Hilton at first. The entire OH community is gonna kill me now. 





marlon4ever:

Marlon is so simple as a human being ! love ittt

What are you talking about Baby Lips? Nooooo. He put that other album on top of the Victory album. And the Victory album is the best!!!!


Via MarlonJlove

1289
To Tumblr, Love Pixel Union